الگری : مطمئن باشید من در مورد آینده ام با باشگاه صحبت نکرده ام

الگری : مطمئن باشید من در مورد آینده ام با باشگاه صحبت نکرده ام

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس درباره آینده خود در تورین، محرومیت چهار ساله پل پوگبا و تحریکات اخیر رئیس ناپولی، آئورلیو دی لورنتیس صحبت کرد.

 

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی از طریق TMW ابتدا در مورد اهمیت جدال یوونتوس با ناپولی صحبت کرد.

 

مطمئناً بازی بسیار سختی است، زیرا دیدن ناپولی در این موقعیت در جدول عجیب است. برای آنها، مسابقات هرگز تمام نمی شود و برای بردن به یک عملکرد عالی نیاز داریم.

 

او در مورد وضعیت تیمش به روز رسانی کرد.

 

فدریکو یک روز تمرین انفرادی انجام داد و فردا در دسترس خواهد بود. دنیلو نیز در آنجا خواهد بود، حتی اگر فقط یک جلسه تمرینی انجام داده باشد.

 

از سرمربی بیانکونری پرسیده شد که آیا دنیلو برای بازی در خط هافبک مناسب است یا خیر؟

 

نه چون هافبک های زیادی مانند آلکاراز، میرتی، نونژه در دسترس داریم. دنیلو فقط یک جلسه تمرین انجام داد. ریسک کردن کسی که 15 روز از میادین دور بوده است، منطقی نیست.

 

همچنین از آلگری پرسیده شد که آیا پیروزی اخیر مقابل فروزینونه نقطه عطفی برای یوونتوس بوده است؟

 

دوره سختی بود، فوریه ماه خوبی برای ما نبود، ما فقط مقابل فروزینونه پیروز شدیم. مارس فردا شروع می شود و امیدواریم بهتر باشد، مقابل فروزینونه بازی سختی بود، دو گل قابل اجتناب بود، اما این چیزی است که باید به عنوان تیم درست شود، ما باید به عنوان تیم بهتر عمل کنیم.

 

آینده:

 

من در مورد آینده ام با باشگاه صحبت نکرده ام، این باید برای همه روشن باشد. من یک سال از قراردادم باقی مانده و هنوز اهدافی برای رسیدن به آن داریم. وقتی مدیران تصمیم بگیرند که آینده یوونتوس چگونه خواهد بود، به من اطلاع خواهند داد.

 

او در مورد تحریکات اخیر دی لورنتیس اظهار نظر کرد.

 

ما نمی دانیم که در جام باشگاه های جهان شرکت خواهیم کرد یا خیر زیرا این به نتایج دیگران بستگی دارد.

 

او به مبارزه برای مقام دوم نیز اشاره کرد:

 

ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد تا در رتبه دوم قرار بگیریم، زیرا این یک نتیجه عالی خواهد بود و نسبت به پایان سال گذشته پیشرفت خواهیم کرد. تیم تغییر کرده است، بسیاری از جوانان به تیم اضافه شدند و باید در مورد این شرایط صحبت کرد.

 

او درباره محرومیت پوگبا صحبت کرد.

 

من در مورد آنچه اتفاق افتاد برای پل پیام نوشتم. در سطح انسانی، من بسیار متاسفم. فوتبال یک بازیکن خارق‌العاده را از دست می‌دهد، زیرا یافتن چنین بازیکنانی سخت است.

 

در نهایت آلگری درباره رویکرد یوونتوس مقابل ناپولی صحبت کرد.

 

این یک بازی پیچیده مانند بازی هایی بود که در ادامه مقابل آتالانتا و جنوا برگزار می شود. ما باید سعی کنیم آنها را محدود کنیم و سعی کنیم با توپ بیشتر بازی کنیم. این یک بازی سخت است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: